چارت سازمانی و شرح وظایف تفصیلی اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس
بدون شک  هرسازمانی زمانی موفق به انجام ماموریتها و رسالتهای اصلی خودخواهد بود که ابتدا نسبت به شناخت ماموریتها و وظایف سازمانی خود اقدام نموده وبر اساس ظرفیتهای قانونی وپتانسیلها وداشته های سازمان ، سازماندهی لازم را انجام و با تقسیم کار مناسب و تفکیک وظایف از تمام ظرفیت سازمان برای پیشبرد اهداف و برنامه های  خوداستفاده نماید.
در این راستا با توجه به اینکه علی رغم گذشت بیش از 5 سال از تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور وبه تبع آن ایجاد ادارات کل مدیریت بحران استانها هنوز ساختار وشرح وظایف تفصیلی کارکنان شاغل در این اداره کل به درستی تبیین و ابلاغ نشده است ، بر آن شدیم تا با بهره گیری از مفاد مندرج در قانون تشکیل  سازمان مدیریت بحران کشور و آیین نامه اجرایی آن و با استفاده از تجربیات موجود این نقیصه را جبران و نسبت به تدوین  ساختار سازمانی و شرح وظایف تفصیلی همکاران شاغل در این مجموعه اقدام نماییم.یقین داریم که با بضاعت اندک خود قطعا نخواهیم توانست مجموعه ای کامل را با توجه به جایگاه ویژه و مهم مدیریت بحران  تهیه نماییم ولی  تلاش شده تا حداقل هایی را بعنوان نقشه راه داشته باشیم وبه مصداق ضرب المثل "قانون ناقص بهتر از بی قانونی است " از بی انضباطی وبدون هدف و برنامه بودن و دوباره کاریها و..جلوگیری نماییم. انشاءالله به مرور تلاش خواهد شد تا این نقایص برطرف شود.
  •  آمار سایت
  •  اوقات شرعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به استانداری فارس بوده واستفاده از آن با ذکر منبع بلا مانع است